საკვები, რომელთა მიღება სასურველი არ არის ძილის წინ

ზოგადად საკვების მიღება ძილის წინ რეკომენდირებული არ არის, თუმცა არის საკვები, რომელის ძილის წინ მიღებაც განსაკუთრებით არასასურველია.

 

  • წითელი ხორცი - მისი მონელება საკმაოდ დიდ ხანს გრძელდება და საკმაოდ რთულია, რაც ამიტომ წითელი ხორცის მიღების შემდეგ ადამიანებს უჭირთ ადვილად დაძინება.
  • ბოსტნეული - დიდი ოდენობით შეიცავს ბოჭკოვანს, ბოჭკოვანი კი საჭმლის მომნელებელ სისტემაში მოძრაობს ნელა და ესიც ხელს უშლის დაძინებას.
  • ჩიფსები და სხვა დამუშავებული „სასუსნავი“ - დიდი ოდენობით შეიცავს მონონატრიუმის გლუტამატს და ხელს უშლის დაძინებს.
  • ნაყინი - დიდი ოდენობიტ შეიცავს ცხიმებსაც და შაქრებსაც, თან ადვილად შეიწოვება, ამიტომ მისი მიღება ძილის წინ სასურველი არ არის, ადვილად გროვდება ცხიმებად და ხელს უწყობს ჭარბი წონის განვითარებას.
  • პიცა - ძილის წინ მისი მიღება არა მარტო ჭარბი წონის რისკს ზრდის, არამედ მას შეუძლია საკმაოდ შემაწუხებელი გულძმარვის გამოწვევაც.
  • შოკოლადი - წარმოადგენს კოფეინის წყაროს, რომელიც თავის მხრივ სტიმულანტია.
  • ალკოჰოლი - ზოგ ადამიანებს ალკოჰოლის მიღების შემდეგ ადვილად ეძინებატ, თუმცა ადამიანების ნაწილს პირიქით. ვინაიდან ალკოჰოლს აქვს ომაგი მოქმედება. თავიდან მოქმედებს, როგორც სტიმულანტი, შემდეგ, როგორც სედატივი (დამამშვიდებელი).

რედიენტი  - წარმოადგენს წონაში კლების ეფექტურ საშუალებას,  რომელიც თრგუნავს ცხიმების სინთეზს, ამცირებს მადას,   აინიბირებს ნახშირწყლების  და ცხიმოვანი მჟავების ტრიგლიცერიდებდ გარდაქმნას.  რედიენტი უსაფრთხოა ჯანმრთელობისთვის.  დაწვრილებითი ინფორმაცია იხილეთ მოცემულ ლინკზე.

რედიენტი გასახდომი წამალი
Read 4048 times